CHIRON

ZAKRES USŁUG

Urologia jest specjalnością medyczną zajmującą się profilaktyka , diagnostyka i leczeniem chorób układu moczowego kobiet i mężczyzn oraz układu płciowego męskiego . Obejmuje choroby takie jak kamica nerkowa, wady wrodzone nerek, łagodny rozrost prostaty, zapalenie prostaty, rak prostaty , zapalenie jąder , guzy jąder , nowotwory pęcherza moczowego, zapalenie pęcherza moczowego, nietrzymanie moczu u kobiet i mężczyzn, żylaki powrózka nasiennego, choroby prącia takie, jak stulejka, zapalenia, zaburzenia erekcji, inne nowotwory układu moczowego i narządów płciowych męskich.

ZAKRES USŁUG UROLOGICZNYCH

• Konsultacje
  • USG układu moczowego
  • USG gruczołu krokowego

ZAKRES USŁUG ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH

• Biopsja gruczołu krokowego
  • Cystoskopia ( badanie pęcherza)
  • Operacje stulejki
  • Podcięcie ( wydłużenie ) wędzidełka napletka
  • Nakłucie wodniaka jądra lub torbieli najądrza
  • Wycięcie zmian chorobowych ok. narządów płciowych
  • Usunięcie polipa cewki moczowej u kobiet
  • Diagnostyka infekcji HPV, HSV, Chlamydia, Mycoplasma

ZAKRES USŁUG PRACOWNI UROLOGICZNEJ

• badanie urodynamiczne
  • uroflowmetria

ZAKRES USŁUG PUNKTU POBRAŃ

W Punkcie Pobrań Poradni CHIRON  pobieranu jest materiał biologiczny do wszytkich badań które są wykonywane w   Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie. Materiał do badania jest pobierany 1 x w tygodniu.

Reumatologia należy do dziedziny medycyny wewnętrznej, która skupia się na diagnostyce, leczeniu oraz profilaktyce reumatoidalnych schorzeń stawów, kości, a ponadto chorób zapalnych tkanki łącznej.

ZAKRES USŁUG REUMATOLOGICZNYCH

• Konsultacje

Dlaczego nasza przychodnia?

POZNAJ NAS LEPIEJ

Co robimy?

TROSCZYMY SIĘ O KAŻDEGO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris maximus felis sed consequat sodales. Proin pulvinar rhoncus bibendum. In mollis magna.

Kto pomaga

WYSPECJALIZOWANA KADRA

Nam et augue ipsum. Duis maximus sagittis pulvinar. Aliquam erat lorem, tempus a placerat vel, tristique eget est. Pellentesque habitant morbi tristique senectus.

Co oferujemy

PROFESJONALNĄ POMOC LEKARSKĄ

Proin ultrices, lorem ac maximus laoreet, ante neque viverra libero, non auctor leo eros vel lorem. Morbi dictum consectetur tristique.