Reumatolog

PRYWATNIE
SOBOTA
OD -10:00

Wieloletnie doświadczenie w diagnostyce i leczeniu chorób reumatycznych zdobyte w Instytucie Reumatologii.

Wieloletnia praktyka kliniczna w diagnostyce i leczeniu chorób reumatycznych, poparta doświadczeniem internistycznym (II stopień specjalizacji za zakresu chorób wewnętrznych).

Udział w kilkudziesięciu międzynarodowych programach dotyczących leczenia biologicznego głównie reumatoidalnego zapalenia stawów, łuszczycowego zapalenia stawów, zesztywniającego zapalenia stawów kręgosłupa, ale też i tocznia rumieniowatego układowego osteoporozy, choroby zwyrodnieniowej stawów oraz dny moczanowej.

Udział w licznych konferencjach naukowych, kongresach reumatologicznych, sympozjach i kursach doskonalących z zakresu reumatologii

Konsultacje medyczne w zakresie diagnostyki i leczenia chorób reumatycznych w tym m. in. reumatoidalnego zapalenia stawów (RZS), łuszczycowego zapalenia stawów (ŁZS), zesztywniającego zapalenia stawów kręgosłupa (ZZSK), osteoporozy, dny moczanowej, boreliozy, choroby zwyrodnieniowej stawów, tocznia rumieniowatego układowego (TRU), reaktywnych zapaleń stawów

logob